HTML

Bankblog

Ez egy szubjektív blog. Talán a pénzpiac görbe tükre. Talán az igazi.

Friss topikok

Linkblog

Ez az első bejegyzés... mert mindig kell lennie elsőnek

2011.01.04. 03:40 Homa Péter

"az elmúlt években egyre inkább szükségét éreztem ennek a blognak. [...] Amikor a legutóbbi, az osztrák bankplakátról írtam cikket, akkor már végképp éreztem, hogy ez nem oda való, sokkal inkább egy személyes blogba..."

Ezennel elindul a Bankblog, mely a Bankkártya.hu-s, Bankváltás.hu-s, esetleg Babakötvény.infó-s munkáim kapcsán ért benyomásaimat, véleményemet, élményeimet tartalmazza.

A blog tehát nem az érintett portálok blogja, hanem az én személyes blogom, s olyan információkat tartalmaz, melyek nem az érintett portálokra valók, hanem kifejezetten személyes, szubjektív jellegű információk, háttérinformációk, amelyeket a munkám kapcsán szerzett saját tapasztalataimból merítek.

Az elmúlt években egyre inkább szükségét éreztem ennek a blognak. Eddig is jelentek meg olyan cikkek, melyek a személyes véleményemet tartalmazták, de amikor a legutóbbi, az osztrák bankplakátról írtam cikket, akkor már végképp éreztem, hogy ez nem oda való, sokkal inkább egy személyes blogba.

A blog indulására végül a minap elfogadott "médiaalkotmány" tette fel a koronát, ez volt az utolsó csepp a pohárban. Az új törvény ugyanis nem vonatkozik a magán-honlapokra és a blogokra.

Ez azonban tényleg csak az utolsó csepp volt. Jelen blognak ugyanis egyáltalán nem célja a politizálás. Ez egy szakmai blog, és hangsúlyozottan szeretné kivonni magát a politika alól!

Akkor... induljunk! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bankblog.blog.hu/api/trackback/id/tr332558982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása