HTML

Bankblog

Ez egy szubjektív blog. Talán a pénzpiac görbe tükre. Talán az igazi.

Friss topikok

Linkblog

A CIB Bank kártyái nem lesznek igényelhetők a Bankkártya.hu-n

2011.05.25. 12:33 Homa Péter

"...talán jobban megértettem volna, hogy miért bontották fel az internetes kártyaigénylési szerződést a Bankkártya.hu-val, ha a saját honlapjukon is megszüntették volna az on-line igénylés lehetőségét, illetve ha kivonultak volna a Google hirdetésekből is..."

Amikor tavaly október 1-től a törvény új szabályokat írt elő a pénzügyi közvetítőkre nézve, melynek a határidőre nem tudtunk megfelelni, kénytelenek voltunk felfüggeszteni az internetes bankkártya igénylés szolgáltatásunkat. Noha azóta már lassan 12 bankkal állunk újra szerződéses kapcsolatban, de az internetről közvetlenül beküldött bankkártya igénylések csak külön szerződésekkel indíthatók.

A CIB nem lesz ott az újonnan induló bankok között.

A szerződés felmondásnak indoka az volt, hogy ugyan számosak a megkeresések a honlapunkról, de azokból nem lett ügyfél. Hozzáteszem, mi nem beszélünk az ügyféllel, az igénylés egyből a bankhoz kerül és az ügyfelet a bank telefonos ügyfélszolgálata hívja fel. Akkor ki is tehet arról, hogy a 2010-ben átküldött több száz érdeklődőből egyetlen ügyfél sem jött létre?

Hozzáteszem, a banknak nem kell fizetnie felénk semmit egészen addig, amíg nem lett ügyfél a jelentkezőből. Tehát az érdeklődők pontosan ugyanannyiba kerülnek nálunk is, mint a bank saját honlapján: semmibe. Így a CIB-nek nem is kellett fizetnie felénk 2010-ben. Egyedül a telefonhívás kerül pénzébe a banknak.

Talán jobban megértettem volna, hogy miért bontották fel az internetes kártyaigénylési szerződést a Bankkártya.hu-val, ha a saját honlapjukon is megszüntették volna az on-line igénylés lehetőségét, illetve ha kivonultak volna a Google hirdetésekből is. Hiszen akkor nyilván ezek sem érik meg a banknak. Azonban a CIB jelen van mindkét internetes csatornán.

A CIB Központi Partnerkapcsolatok vezetőjével eléggé szenvedélyes levélváltást folytattunk, de nem sikerült egymást meggyőznünk. A cetelemes kutatás alapján most publikált Fogyasztó 2.0 típusú új viselkedésű fogyasztó már saját maga választja ki a banki termékeket az interneten, elsősorban a gyártói termékoldalakat és az összehasonlító oldalakat alapul véve. Minden más (még a család, barátok ajánlása, vagy a blogok, fórumok tanulmányozása is csak ez után következik.

A CIB azonban úgy tűnik, tud jobbat, mint a körvonalazódó fogyasztói trend...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bankblog.blog.hu/api/trackback/id/tr732931199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása