"...az ügyintéző a hitelkártya piacon dolgozik és az lenne a feladata, hogy tanácsot adjon a hitelkártyák közötti választáshoz..."
Az egyik középbankban történt az eset minap Magyarországon. Lelkes Bankkártya.hu-s Olvasónk tudósítása okulásul.
Az ügyintéző megkérdezte lelkes Olvasónktól, miert pont azt a kártyát választotta, mire Olvasónk visszakerdezett, hogy de visszateriteses kártyájuk ugye nincs.
Kisvártatva kiderült, a bankfióki tanácsadó azért szerette volna a sima MasterCard kártyát rábeszélni az ügyfélre, mert az sajat termek, míg az, amit az ügyfél választott, a kereskedelmi partnerrel közös.
Az ügyintézőnek rémlett, hogy van valami ilyen kategória is, hogy visszatérítés, de az csak a Cora hitelkartyánál rémlett neki, hogy visszateritenek valamit... :)
(Az ügyintéző nem a Budapest Banknál dolgozik.)
Azt bezzeg nem felejtette el az ügyintéző, hogy mivel (elsőként) csatlakoztak a felelős hitelezés vonalhoz, így egy 10 perces elemzest kell tartania arról, hogy a hitelkártya az hitel, és Olvasónk fogja-e tudni fizetni...
Nincs a sztorival semmi baj, eltekintve attól, hogy az ügyintéző a hitelkártya piacon dolgozik és az lenne a feladata, hogy tanácsot adjon a hitelkártyák közötti választáshoz.
Ehhez pedig ismernie kéne a piacot...